GuidePedia

0
Download Game PC City Racing Full Version Ringan Lagi-lagi saya akan membagikan game pc keren untuk anda. Game yang akan saya bagikan kali ini adalah game City Racing. Game ini adalah salah satu game racing yang menarik dengan tampilan yang begitu bagus dan memiliki ukuran file yang cukup sedikit.

Download City Racing PC Game Full Version Lightweight Again I would share a cool game for your pc. Games which I will share this time is the game City Racing. This game is one of the exciting racing game to look so nice and has a file size quite a bit.



Permainan ini memungkinkan Anda untuk memilih gaya Anda bermain. Satu hal yang pasti: itu adalah jam sibuk dan jalan-jalan dipenuhi dengan perangkap dan rintangan.

This game allows you to choose your style of play. One thing is certain: it is rush hour and the streets are filled with traps and obstacles.

Reflek yang cepat dan naluri pembunuh sangat penting di jalan bebas hambatan yang sibuk. Kau raja blok dan sopir mobil balap terbaik di kota. Injak pedal gas dan pop kopling dengan sikap.

Quick reflexes and killer instincts are very important in a busy freeway. You're the king of the block and the best race car driver in the city. Hit the gas pedal and pop the clutch with an attitude.

Gameplay mudah membuat orang tikungan tajam, tikungan, dan rintangan yang tiba-tiba berjalan-jalan di taman. Dapatkan bonus uang perjalanan Anda sehingga Anda dapat membeli upgrade baru untuk mobil Anda.

Gameplay is easy to make the sharp turns, twists, and sudden hurdles a walk in the park. Get bonus money for your trip so that you can buy new upgrades for your car.

Tajam grafis bergaya menciptakan metropolis realistis dan urban sprawl berkembang. Flip melalui stasiun radio mobil Anda untuk pulsa-berdebar mengemudi soundtrack.

Sharp stylish graphics create a realistic metropolis and growing urban sprawl. Flip through your car radio station for driving a pulse-pounding soundtrack.

Screenshot:
Download Game PC City Racing Full Version Ringan

Download Game PC City Racing Full Version Ringan

Link Download:

Post a Comment

 
Top